• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Tutkitusti tehokasta
  • Turvalliset raaka-aineet

Kesä on täynnä juhlia ja juhannuskin lähestyy! Näillä vinkeillä pysyt ruodussa, jolloin juhlien jälkeiseen elämään palaaminen on helpompaa.

  1. Pidä ateriarytmi myös juhlapäivänä. Jos juhlat ovat illalla, syö normaalisti aamulla ja päivällä, niin juhlissa sinun ei tarvitse syödä itseäsi ”ähkyyn”.
  2. Mieti jo etukäteen, paljonko syöt ja juot juhlissa.
  3. Keskity juhlissa harvinaisiin eli sellaisiin ruokiin ja makuihin, joita et arkena syö.
  4. Nauti jokaisesta valitsemastasi suupalasta hyvällä omallatunnolla.
  5. Laske aterimet välillä lautaselle. Näin ehdit seurustella muiden kanssa. Yhdessä olo ja seurustelu ovat tärkein osa juhlaa.
  6. Nauti kohtuullisesti alkoholia. Juo yksi lasillinen vettä jokaisen alkoholiannoksen jälkeen.
  7. Mikäli repsahdat juhlissa, älä syyllistä itseäsi, sillä repsahdukset kuuluvat elämään. Palaa juhlan jälkeen takaisin arkiruokaan ja käytä tarpeen mukaan apunasi ruokavalion- tai ateriankorvikkeita.

 

Suosituimmat tuotteet

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
Kirjaudu tai Rekisteröidy