Toimitus ja palautus

On helppoa, nopeaa ja turvallista tehdä ostoksia kanssamme. Toimitusaika on tavallisesti 3–4 työpäivää. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin lomien ja myyntisesonkien (esim. Black week) aikana

Logistiikkakumppani

Logistiikastamme huolehtii Health and Sports Nutrition Group AB, jonka varasto sijaitsee Ruotsissa.

Lähetyksen seuranta

Löydät seurantanumeron toimitusvahvistuksesta. Toimitusvahvistus lähetetään sinulle sähköpostitse, kun paketti lähetetään varastostamme.

Kuljetus

Eri toimitusvaihtoehtojen toimitushinta näytetään ennen maksun suorittamista kassalla, joten tiedät tarkalleen, mikä tilauksesi summa on. Muista käyttää oikeaa osoitetta ja postinumeroa toimitusosoitteessasi.

Emme toimita Ahvenanmaalle emmekä ulkomaille.

Toimitus on puutteellinen tai virheellinen

Jos olet saanut väärän tuotteen/tuotteet tai sinulta puuttuu yksi tai useampi tilausvahvistuksessasi oleva tuote, ole meihin yhteydessä sähköpostitse webshop@nutrilett.se

Sähköpostistasi on löydyttävä seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Puuttuvan tuotteen tuotenumero

Tämän jälkeen selvitämme, mitä on tapahtunut, ja korjaamme mahdolliset virheet

Rahtimaksut

Noutamattomista paketeista veloitetaan asiakkaalta aina 7 euron maksu (sis. ALV). Tämä maksu kattaa palautuslähetyksen. Maksu tulee suorittaa, vaikka paketti tilataan lähetettäväksi uudelleen.

Palautus

Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä, kun saat pakettisi.

Haluatko palauttaa pakettisi? jotta:

  1. Täytä pakettisi mukana tullut lomake ja lisää lomakkeen lisäksi palautuspakettiin tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  2. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse webshop@nutrilett.fi.
  3. Asiakaspalvelumme lähettää sitten linkin toimitusetikettiin, jonka tulostat ja kiinnität palautuspakettii
  4. Paketti tulee toimittaa Postin toimituspisteeseen. (Suosittelemme, että tallennat paketin palauttamisen yhteydessä Postilta vastaanottamisi toimituskuitin. Veloitamme kiinteän 6,90 euron maksun tuotteista, joita et halua säilyttää.).

Kun olemme käsitellyt palautuksen, Klarna toimittaa sinulle päivitetyn laskun tai hyvityksen. Jos olet valinnut laskun, mutta et ole maksanut sitä, nimike poistetaan laskusta. Jos olet maksanut kortilla, Klarna ottaa sinuun yhteyttä hyvityksen vastaanottamiseksi. Hyvitys maksetaan 7–14 työpäivän kuluessa palautuksen hyväksyminen. Voit kirjautua www.klarna.fi saadaksesi päivitetyn kokonaiskuvan maksamattomista maksuista ja maksutiedoistasi.

Jotta koko summa palautetaan palautus- / peruutusoikeudella, tuote on palautettava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksissa. Jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tuote katsotaan käytetyksi. Käytä palautuksessa samaa pakkausta, jossa vastaanotit lähetyksen.