• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Turvalliset raaka-aineet
Spirulina-proteiinismoothie

Ohje terveelliselle proteiinismoothielle

Tässä täydellinen ohje nopealle ja terveelliselle ruoalle. Maukas, koostumukseltaan täyteläinen ja terveellinen smoothie, joka sopii hyvin niin aamupalaksi kuin välipalaksi. Paljon proteiineja, ravintoaineita, mutta vain 315 kaloria! Tällä ohjeella valmistat 1 annoksen.

Aineosat:

  • 1 pieni banaani, jäinen
  • 100 g kikherneitä, mielellään jäisiä
  • ½ mitallista vaniljaproteiinijauhetta
  • 1 rkl spirulinajauhetta, sininen

Tee näin:

  1. Laita banaani, kikherneet ja proteiinijauhe tehosekoittimeen ja sekoita, kunnes koostumus on täyteläinen ja kuohkea
  2. Poista puolet smoothiesta ja lisää spirulina jauhetta tehosekoittimeen. Sekoita muutaman sekunnin ajan
  3. Yhdistä puolikkaat ja tarjoile jälkiruokakulhossa tai lasissa. Voit viimeistellä annoksen haluamillasi hedelmillä tai marjoilla*
  4. *Ravintosisältöön ei ole laskettu mukaan mahdollisia lisukkeita.
  5. Täynnä proteiinia, ravintoaineita ja makua! Täydellinen treenien jälkeen.

Ravintosisältö:

Kalorit: 315,6
Kuitu (g): 8,1
Proteiinit (g): 26,5
Rasva (g): 3,6
Hiilihydraatit (g): 44,3
Sokerit (g): 17,5

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
Kirjaudu tai Rekisteröidy