Janina Fry suosii painonpudotuksessa Nutrilett -tuotteita

Kiristävätkö farkut? Kaipaatko lisää energiaa arkeen? Ota avuksesi tuotteet, joita myös Janina hyödyntää fiksussa kevennyksessään.

Uusi Nutrilett-verkkokauppa on nyt avattu – näitä helposti kotiovelle tilattavia tuotteita Janina Fry suosii painonpudotuksessa

Janina Fry on asettanut päämääräkseen pirteämmän ja rennosti kevyemmän olon. Tarve muutokseen lähti epäsäännöllisestä arjesta, kun Janina perheineen muutti lyhyen ajan sisällä kolmesti. Tuttujen ja tärkeiden rutiinien rikkoutuminen vaikutti oloon välittömästi.

”Heti, kun paino yhtään nousee, niin lenkille meneminen ja kaikki kiva tekeminen tuntuvat paljon raskaammilta. Minulla rasva kertyy herkästi vyötärölle, ja se on terveydelle haitallista. Siksi oli hyvä ajatus keventää fiksusti”, nykyään Tukholmassa asuva yrittäjä sanoo.

Janina otti fiksuun keventämiseen avuksi Nutrilett-tuotteet, jotka toimivat hänen mukaansa loistavasti juuri arjen rutiinien palauttamisessa esimerkiksi loman tai hektisemmän elämänvaiheen jälkeen. Tuotteet voi tilata verkosta suoraan kotiovelle, mikä tuo isoa helpotusta arkeen.

Kevyempi olo osanutrauksella

Janina tähtää rennosti kevyempään oloon osanutrauksella, mikä tarkoittaa yhden tai kahden arkiaterian korvaamista Nutrilett-tuotteilla. Samalla hän karsi ruokavaliostaan kovat eläinrasvat, sokerit ja turhat hiilihydraatit.

Suosikkiaterioikseen Janina mainitsee Nutrilett-keitot, joita hän tuunaa ruokaisammiksi tuoreilla yrteillä ja kasvisproteiinilla, raejuustolla tai kananmunalla.

”Lounaan korvaaminen Nutrilett-keitolla on kätevää, kun työskentelen kotoa käsin. Se on mennen tullen parempi vaihtoehto kuin satunnainen voileipä. Ja kun on ravittu olo, ei tule napostelutarvetta”, Janina sanoo.

Verkkokaupasta kätevästi tilattavia Nutrilett-keittoja on tarjolla montaa eri makua: herkulliset ja vegaaniset Porkkanakeitto, Sienikeitto, Pinaattikeitto ja Kermainen kasviskeitto, sekä täyteläinen Kanakeitto.

Kaikki keitot ovat erittäin niukkaenergiaisia VLCD-tuotteita. Ne on tarkoitettu aikuisille, joiden painoindeksi on yli 30, ja harkinnanvaraisesti niitä voivat käyttää myös painoindeksialueella 25–30 olevat henkilöt. Ideana on, että VLCD-valmisteilla korvataan kaikki päivän ateriat.

Tärkeintä on kevennyksen aloittaminen

Herkullisilla ja proteiinipitoisilla Nutrilett-ateriankorvikkeilla voi puolestaan korvata yksittäisen aterian. Janinan kaapista löytyy proteiinipitoisia Nutrilett-patukoita, joista suolaiselta karamellilta ja maitosuklaalta maistuva Salt Caramel Crunch on hänen ehdoton suosikkinsa. Erityisiin herkkuhetkiin hän pilkkoo patukan ja ripottelee rouskuvat palaset luonnonjogurtin ja marjojen päälle.

”Patukat ovat niin herkullisia, että ne piti piilottaa muilta! Muuten patukat olisivat menneet parempiin suihin”, Janina sanoo nauraen.

Kevennysprojektissa aloittaminen on Janinan mukaan tärkeintä. Olo kohenee nopeasti, energia lisääntyy ja vyötärölle kertyvä rasvakin saa kyytiä yllättävän helposti. Onnistuminen motivoi jatkamaan.

”Suurin oivallukseni on säännöllisen ruokailurytmin merkitys, ja se on tutkitustikin onnistuneen painonpudotuksen salaisuus. Kaikki ateriat ovat tärkeitä ja lounaan skippaamisesta seuraa pohjaton nälkä. Ja kun arjen rutiinit ovat kunnossa, voi viikonloppuisin vähän nautiskella.”

Lue lisää Janinan keventämisestä Anna.fi-sivuston blogista Janina Fry 360°, ja tilaa kattavasta ja helppokäyttöisestä Nutrilett-verkkokaupasta tuotteita suoraan kotiovellesi. Arjen helppo kevennys voi alkaa tästä!

Janinan viisi vinkkiä arjen helppoon kevennykseen

 

1 . Kevennä painoa, niin vointisi paranee

”Kannattaa löytää painonpudotukselle joku isompi syy kuin ulkonäkö. Itse ajattelen sitä terveyden kannalta, sillä voin heti paremmin, kun olo kevenee. Kävin otattamassa laboratoriokokeet ennen ja jälkeen kevennysprojektin, jotta näin, missä mennään. Mitä nopeammin asiaan puuttuu, sitä helpompi muutoksia on tehdä.”

2. Punnitse ruoat

”Jos alkuun pääseminen on vaikeaa, voi keittiövaaka auttaa hahmottamaan oikean ruokamäärän – minulla tämä toimii, koska olen hyvin suurpiirteinen annoskoon suhteen.”

3. Suosi salaattia ja vihanneksia

”Syön paljon salaattia ja kasviksia, mutta syön myös paljon muuta. Vihannesten ja tuoreiden yrttien määrän kasvattaminen on helppo keino keventää. Ne vievät lautaselta tilaa perunalta, riisiltä ja muilta hiilareilta.”

4. Syö reilusti proteiinia

”Proteiinia kannattaa syödä reilusti, koska se on kehon rakennusainetta. Itse syön paljon kananmunia tai kalkkunaleikettä, joka toimii ihanasti Nutrilett-sienikeiton kanssa. Proteiinin avulla pystyy säilyttämään lihasmassaa.”

5. Löydä sinulle itsellesi oikea tapa keventää

”Painonhallintaan löytyy nykyään vinkkejä laidasta laitaan. Minulla toimii se, etten sano millekään ehdottomasti ei. Määrä ja laatu ratkaisevat – syömisen pitää olla helppoa ja toimia arjessa.”

Janinan suosikit

Suosikit