• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Turvalliset raaka-aineet
Ravinteikas ananassmoothie voidaan tarjoilla esimerkiksi valmistukseen käytetyn ananaksen koverretussa kuoressa.

Vähäkalorinen ananassmoothie ei sisällä lisättyä sokeria, vaan makeus saadaan ananaksen ja banaanin sisältämästä sokerista. Spirulina-jauhe tekee smoothiesta ravintoaine- ja proteiinipitoisemman, mutta voit halutessasi jättää sen pois. Tämä smoothie on täydellinen esimerkiksi treenien jälkeen, väli- tai aamupalaksi tai vaikkapa kevyeksi lounaaksi. Nauti!

  • Annoksia 1
  • Valmistusaika 00:05:00
  • Kalorit 135,6

Ainesosat:

  • 100 g ananasta
  • 2 dl kookosjuomaa (1,6 % rasvaa)
  • 0,5 banaania
  • 1,5 maustemitallista spirulina-jauhetta

Tee näin:

  1. Laita kaikki aineosat tehosekoittimeen ja sekoita kunnes koostumus on mieleinen
  2. Saat smoothien koostumuksesta kuohkeamman, jos käytät valmistuksessa pakastebanaania tai ananasta!

Ravintosisältö:

Kaloreita: 135,6

Kuitua (g): 2,3

Proteiinia (g): 2,2

Rasvaa (g): 3,5

Hiilihydraatteja (g): 22,4

Sokeria (g): 18,8

 

Reseptin loi Evelina Söderholm

Aiheeseen liittyviä artikkeleita