Ravinteikas ananassmoothie voidaan tarjoilla esimerkiksi valmistukseen käytetyn ananaksen koverretussa kuoressa.

Ananassmoothie

Vähäkalorinen ananassmoothie ei sisällä lisättyä sokeria, vaan makeus saadaan ananaksen ja banaanin sisältämästä sokerista. Spirulina-jauhe tekee smoothiesta ravintoaine- ja proteiinipitoisemman, mutta voit halutessasi jättää sen pois. Tämä smoothie on täydellinen esimerkiksi treenien jälkeen, väli- tai aamupalaksi tai vaikkapa kevyeksi lounaaksi. Nauti!

Valmistusaika: 00:05:00
Kalorit: 135,6

Ainesosat:

  • 100 g ananasta
  • 2 dl kookosjuomaa (1
  • 6 % rasvaa)
  • 0
  • 5 banaania
  • 1

Tee näin:

  1. Laita kaikki aineosat tehosekoittimeen ja sekoita kunnes koostumus on mieleinen
  2. Saat smoothien koostumuksesta kuohkeamman
  3. jos käytät valmistuksessa pakastebanaania tai ananasta!

Ravintosisältö:

Kaloreita: 135,6

Kuitua (g): 2,3

Proteiinia (g): 2,2

Rasvaa (g): 3,5

Hiilihydraatteja (g): 22,4

Sokeria (g): 18,8

 

Reseptin loi Evelina Söderholm