Maksaminen

Kaikki maksaminen tapahtuu Klarnan kautta.

Klarnan käyttäminen on turvallista ja yksinkertaista. Tarvitset maksamista varten voimassa olevan sähköpostiosoitteen ja postinumeron. Kaikki mahdolliset maksutavat tulevat tämän jälkeen esille ostoskorissa.

Jos et aikaisemmin ole käyttänyt Klarnaa, sinua pyydetään myös antamaan henkilötunnuksesi. Klarna suorittaa sen perusteella luottotietojen tarkistuksen, minkä perusteella mahdolliset maksutavat tulevat saataville.

Jos et halua antaa henkilötunnusta, voit valita ”Täytä tiedot ilman henkilötunnusta”, jolloin sinulle tarjotaan mahdollisuus suoramaksuun.

Klarnan maksutavat:

  • Pankki/luottokortti (Visa ja MasterCard)
  • Suoramaksu
  • Klarna Lasku. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, saat meiltä laskun sähköpostitse, kun tilaus on lähetty meiltä. Laskun eräpäivä on 30 vuorokauden kuluttua. Tämä maksutapa ei aiheuta lisäkustannuksia.
  • Klarna Tili. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, maksat kiinteän summan per kuukausi. Tämän lisäksi maksat kiinteän kuukausittaisen lisäkustannuksen.

Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 30 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä. Jotkut verkkokaupat myöntävät kuitenkin pidemmän maksuajan.

Laskultasi löydät kaikki tarvitsemasi maksutiedot: tilinumeron, eräpäivän sekä viitenumeron. Käytäthän maksaessasi aina laskun viitenumeroa. Näin varmistat, että maksusi kohdistuu oikealle laskulle. Koska kaikilla laskuillamme on oma viitenumeronsa, ei useampien laskujen maksaminen yhdellä viitenumerolla ole mahdollista.

Tarkemmat Klarnan sopimusehdot löydät täältä.

Klarnan yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Koska kaikki maksut tapahtuvat Klarnan kautta, Klarna tai Klarnan yhteistyökumppanit vastaavat kaikista maksutapahtumista. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, olethan yhteydessä Klarnaan.

Hinnat

Kaikki Nutrilettin verkkokaupan hinnat sisältävät Suomen 14 % arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä toimitusmaksua. Verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi tarjoamillamme maksutavoilla. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin ja -virheisiin. Tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää sekä ilmoitetun kampanja-ajan. Pidätämme oikeuden poistaa etukoodeja ja peruuttaa niihin liittyviä etuja, jos epäilemme huijausta tai petosta.

 

Reklamaatio

Meille Nutrilettille on tärkeää, että olet tyytyväinen. Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä. Jos kuitenkin saat virheellisen tai väärän tuotteen, palauta tuote meille niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä. Reklamaatiot vain kuittia (tilausvahvistusta) vastaan. Nutrilett vastaa virheellisten tuotteiden palautuskustannuksista.

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Nutrilettin hyväksynnästä. Reklamaatio ja palautusasioissa ota aina ennen palautusta yhteyttä asiakaspalveluumme webshop@nutrilett.fi.

Hyvitys

Hyvitys reklamaatiotilanteissa on riippuvainen Nutrilettin hyväksynnästä. Jos olet oikeutettu hyvitykseen, tuotteiden ostosumma ja mahdolliset toimituskulut palautetaan 1–2 viikon kuluessa tilaukselle tehdylle maksutavalle.

Vahingoittuneet ja puuttuvat tuotteet

Jos tuotteet ovat vahingoittuneet tai ovat virheellisiä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme webshop@nutrilett.fi ja ilmoittaa virheistä. Säilytä aina alkuperäiset pakkaukset ja kuvaa vahingoittunut tai virheellinen tuote.

Jos toimituksesta puuttuu tuote, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi asiakaspalveluumme webshop@nutrilett.fi.

Palautus

Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä, kun saat pakettisi. 14 päivän palautusoikeus koskee avaamattomia paketteja.

Jos haluat palauttaa tuotteen/tuotteita, toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse webshop@nutrilett.fi.
  2. Asiakaspalvelumme lähettää sitten linkin toimitusetikettiin, jonka tulostat ja kiinnität palautuspakettiin.
  3. Paketti tulee toimittaa Postin toimituspisteeseen. (Suosittelemme, että tallennat paketin palauttamisen yhteydessä Postilta vastaanottamiisi toimituskuitin. Veloitamme kiinteän 7 euron maksun tuotteista, joita et halua säilyttää.)

Kun olemme käsitellyt palautuksen, Klarna toimittaa sinulle päivitetyn laskun tai hyvityksen. Jos olet valinnut laskun, mutta et ole maksanut sitä, nimike poistetaan laskusta. Jos olet maksanut kortilla, Klarna ottaa sinuun yhteyttä hyvityksen vastaanottamiseksi. Hyvitys maksetaan 7–14 työpäivän kuluessa palautuksen hyväksyminen. Voit kirjautua www.klarna.fi saadaksesi päivitetyn kokonaiskuvan maksamattomista maksuista ja maksutiedoistasi.

Jotta koko summa palautetaan palautus- / peruutusoikeudella, tuote on palautettava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksissa. Jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tuote katsotaan käytetyksi. Käytä palautuksessa samaa pakkausta, jossa vastaanotit lähetyksen.

Yhteystiedot

Orkla Care Oy
Y-tunnus: 1868271-6
Äyritie 16
01510 Vantaa
Sähköposti: webshop@nutrilet.fi
Puhelinnumero: +358 75 325 75 63 (asiakaspalvelu)