• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Turvalliset raaka-aineet
vähähiilihydraattisten tortillalettujen resepti

Oletko koskaan unelmoinut omien tortillalettujen tekemisestä? Sitten tämä vähähiilihydraattisten tacolettujen resepti sopii sinulle mainiosti! Se ei vain maistu paremmalta, vaan sisältää myös vähemmän hiilihydraatteja. Tämä on maaginen, yksinkertainen, hyvä ja proteiinipitoinen resepti! Se vaatii jonkin verran esivalmistelua, mutta itse valmistus on yksinkertaisesti parempia ja kun ne ovat uunissa, voit valmistaa täytteet. Ohjeesta tulee 8 lettua.

  • Annoksia 8
  • Valmistusaika 00:10:00
  • Kalorit 84

Ainesosat

  • 2,5 dl vihreitä kuivattuja linssejä
  • 4,5 dl vettä
  • 2 hyppysellistä suolaa

Tee näin:

  1. Valmista sekoittamalla linssit ja vesi kulhossa ja anna niiden liota huoneen lämmössä yön yli. Jos et käytä niitä heti, ne voidaan laittaa jääkaappiin muutamaksi päiväksi.
  2. Lämmitä uuni 150 asteeseen.
  3. Sekoita linssit ja vesi suolan kanssa tehosekoittimessa, kunnes siitä tulee ilmavaa taikinaa.
  4. Levitä taikina tavallisella ruokalusikalla leivinpaperin päälle. Levitä taikina lusikan avulla ympyräksi. Paista uunin keskiosassa 10 minuuttia.
  5. Tarjoile heti, sillä niiden jäähdyttyä ne voivat rikkoontua.

Ravintosisältö per annos:

Kaloreja: 84

Kuitua (g): 2,9

Proteiinia (g): 6,3

Rasvaa (g): 0,3

Hiilihydraatteja (g): 12,6

Sokeria (g): 0,6

Evelina derholmin laatima resepti

Aiheeseen liittyviä artikkeleita