• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Tutkitusti tehokasta
  • Turvalliset raaka-aineet
Nutrilettista
  • Aloita
  • Kuinka paljon voin harrastaa liikuntaa ollessani VLCD-dieetillä ja tuleeko minun korvata kulutetut kalorit jollain lailla?
Helppoa
ja hyvänmakuista
Tutkitusti
tehokasta
Turvalliset
raaka-aineet

VLCD-dieetin lähtökohta on, että päivittäinen energiansaanti pidetään alle 800 kilokalorin. Näin ollen VLCD-valmisteiden – naiset 5, miehet 6 pussia päivässä – lisäksi ei syödä muuta kuin mahdollisesti vähäkalorisia vihanneksia. Mikäli kuitenkin tunnet tarvetta syödä enemmän niinä päivinä kun harrastat liikuntaa, voit nauttia pienen proteiinilisän, siten että päivän kilokalorit pysyvät kuitenkin alle 800. Valitse rasvattomia ja vain vähän jalostettuja proteiinin lähteitä. Hyviä vaihtoehtoja ovat esimerkiksi tonnikala (vedessä), nahaton broilerin tai kalkkunan filee, seiti, turska, kuha, naudan filee ja raejuusto. Maustamiseen voit käyttää suolaa, pippuria, valkosipulia sekä yrttejä.

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
Kirjaudu tai Rekisteröidy