• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Tutkitusti tehokasta
  • Turvalliset raaka-aineet

Vaihe 1: Kickstart-ohjelma

Kenelle Kickstart-ohjelma sopii?

  • Ohjelma sopii sinulle, joka toivot suurta elämäntavan muutosta ja nopeasti tuloksia.
  • Henkilöille, joiden painoindeksi (BMI) on yli 30 ja jotka haluavat pudottaa painoaan yli 10 kg.

Mitä Kickstart-ohjelma sisältää?

  • Willpower Kickstart -ohjelma sisältää kahden viikon VLCD (very low calory diet) -ateriaohjelman naisille ja 11 päivän VLCD (very low calory diet) -ateriaohjelman miehille.
  • Kaikki ateriat korvataan Nutrilett-pirtelöillä ja -keitoilla. Näistä aterioista saatava ravintosisältö on riittävä, joten ohjelman aikana ei tule nauttia muuta ruokaa.

Miten valmistaudut?

  • Vähennä ruoan määrää 2–3 päivää ennen ohjelman alkua – Aloita pienentämällä nauttimaasi kalorimäärää jo muutama päivä etukäteen, jotta kehosi tottuu pienempiin ruokamääriin.
  • Syö päivän aikana mieluummin useita pieniä aterioita kuin muutama iso ateria. Muista juoda vettä aterioiden välillä.
  • Vähennä rasvaisia ruokia – Vähennä aterioiden rasvamäärää, vähennä esimerkiksi prosessoidun ja punaisen lihan sekä rasvaisten meijerituotteiden käyttöä (jauheliha, makkarat, täysmaito, tietyt juustot jne).

Mitä sinun tulee ottaa huomioon?

  • Motivaatio, tärkeä tekijä onnistumisessa – Mieti, miten tärkeä tämä muutos on sinulle. Priorisoi muutosten toteuttaminen arjessasi. Varaudu kuitenkin siihen, että muutokset ovat hankalia ja hitaita. Älä myöskään unohda sitä tärkeää syytä, miksi alun alkaen halusit tehdä muutoksen!
  • Suunittele – Osta kaikki ohjelman aikana tarvitsemasi ruokatarvikkeet kerralla. Näin vähennät sitä riskiä, että ostaisit kaupasta ylimääräisiä tuotteita ruokavalion aikana.
  • Päänsärky, palelu ja huimaus – ovat tavallisia hyvin alhaisen kalorinsaannin yhteydessä. Muista juoda paljon vettä ja pukeutua lämpimästi.

Harjoittelu ja liikunta

  • Tässä vaiheessa ruokailujen perustana ovat vähäkaloriset Nutrilett-pirtelöt ja -keitot, joten liikunta on kevyempää. Tässä vaiheessa sinun tulee tehdä 2-3 päivänä viikossa kevyitä kävely-/hölkkälenkkejä (kesto vähintään 45 minuuttia).
  • Valittavissa on kaksi eri kotiharjoittelutasoa (aloittaja- ja jatkotaso). Molemmilla tasoilla keskitytään joko ulkona tai sisällä tehtäviin harjoituksiin. Vastuksena käytetään oman kehon painoa.
  • Suosittelemme liikuntaa vähintään 2-3 päivänä viikossa.
  • Käytä liikuntakalenteria oman viikko-ohjelmasi suunnittelussa, niin harjoitusten toteuttaminen helpottuu. Tässä vaiheessa tarkoitus on löytää itselle ja omaan arkeen sopivimmat liikuntamuodot. Kokeile eri lajeja (kävelyä, hölkkää, pyöräilyä, rullahiihtoa, porrasnousua jne.) yksin tai yhdessä jonkun sinua motivoivan henkilön kanssa.

Mitä sinun pitää tehdä?

Osta ohjelman aloittamiseen tarvitsemasi ruokatarvikkeet.

  • Sivun oikeassa reunassa on tähän vaiheeseen sisältyvät ateria- ja harjoitusohjelmat. Lataa ohjelmat ja muista lukea niiden selitykset harjoitusohjelmasta, jotta ymmärrät käytettyjen termien merkityksen.
  • Lataa ateria- ja harjoitussuunnitelma. Tulosta suunnitelma ja merkitse siihen, mitä ruokia aiot syödä eri aterioilla ja mitä harjoituksia aiot suorittaa.
  • Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat lisäohjausta ohjelman eri vaiheissa, ota yhteyttä meihin Willpower Facebook-ryhmässä. Autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi!

Tartu toimeen ja aloita heti – tavataan Facebookissa!

Suunnittele viikon ateriat ja harjoitukset

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
Kirjaudu tai Rekisteröidy