• Helppoa ja hyvänmakuista
  • Tutkitusti tehokasta
  • Turvalliset raaka-aineet

Usein pienet muutokset arjen rutiineissa ovat niitä suurimpia elämäntapamuutosta tehdessä. Ohessa kolme yksinkertaista vinkkiä, joiden avulla saat päivääsi enemmän energiaa ja vältät turhat houkutukset ja napostelun.

 

  1. Aloita aamusi hymyillen ja aamiaista syöden. ÄLÄ unohda aamupalaa. Aamupalan syömättä jättäminen kostautuu helposti napostelulla ja ylensyönnillä myöhemmin päivällä. Etkö kerkeä valmistaa aamiaista ja istua alas pöydän ääreen? Hyvänä ja raikkaana aamupalana toimii jääkaappikylmä Nutrilett-smoothie. Se on helppo napata mukaan ja nauttia vaikka matkalla töihin.
  2. Lounasaikaan proteiinia ja kasviksia. Söitpä lounaaksi omia eväitä tai annoksen työpaikkaravintolan linjastosta, voit helposti koostaa hyvän ja terveellisen lounaan. Huolehdi vain, että lautaseltasi löytyy aina hyviä proteiinin lähteitä kuten, kanaa, tofua, kalaa sekä runsaasti kasviksia. Inspiraatiota löydät täältä.
  3. Iltapäivän napostetluhimo? Sinä selätät sen! Tiedät kyllä sen tunteen: kello kolme iltapäivällä ja verensokerisi laskee, mielesi tekee jotain – melkein mitä vain, joka veisi pois nälän ja makeanhimon. Tällöin kannattaa laskea kymmeneen, juoda lasi vettä ja syödä esimerkiksi Nutrilett Lemon Cheesecake patukka. Se maistuu herkulliselta, sisältää runsaasti proteiinia ja vie herkkuhimosi pois ilman turhia kaloreita.

 

 

Suosituimmat tuotteet

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
Kirjaudu tai Rekisteröidy